Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΑΓΚΙΑ ΚΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΩΛΟ ΦΙΝΙΣΤΡΙΝΙ

"ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΩ"  δήλωνε, έμπλεος μαγκιάς και περηφάνιας στις 15 Σεπτεμβρίου 2006 ο γιαουρτοπατριώτης  νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης για τον φίλο του κ. Πανάγο Αναγνωστόπουλο που ενεπλάκη στο σκάνδαλο των «κουμπάρων».
Μετά τις προχθεσινές εξελίξεις  και το ουσιαστικό ξήλωμα του αδελφού του από το ψηφοδέλτιο, λόγω πιέσεων από τους στριγκάκηδες των Αθηνών, ο υποψήφιος Νομάρχης δήλωσε ""ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΩ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ".
Φρονώ, ότι όποιος τελικά επιλεγεί για αντίπαλος του Ψωμιάδη στις επερχόμενες εκλογές, πρέπει να κάνει το συγκεκριμένο τσιτάτο σημαία. Δεν είναι κακό να φτύνεις, κακό είναι να γλύφεις εκεί που μέχρι πριν λίγο έφτυνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου